benci

act aku bukan nye jenis yang suke membenci orang lain. tapi kalau korang sendiri yang buad aku benci dengan korang, aku nak buad macam mane lagi kan? korang terime je lah kebencian aku tu dengan penuh perasaan tabah dan redha..HAHAHA. ok back to our story lah kan.. aku sebenarnye tak suke nak membenci lagi² kawan aku sendiri.. tapi kalau kau dah buad **** dengan aku, terpakse lah aku mendesak hati aku untuk membenci kau. ha. sape suruh kau cari pasal dengan aku kan? tanggung lah sendiri. mungkin selame nyh ape yang kau buad, mengate aku, aku buad tak tahu jeh. but this time u're to much litle bi*** ! OMG ! do your hear that what i call you? i call you a litle bi*** ! HAHAHA.. i'm sorry my dear to call you like that.. kesian you kan? but kesah plak aku dekat kau mangkok oi ! kau yang start dulu kan.. so kau tanggung lah ! you deserve it babe ! i'm deathly hate you at all.. whole of my life i'll never forgive you anymore..HAHAHHAHA... mungkin kedengaran seperti agak kejam, tapi tu lah hakikat nye okeh. aku memang tak boleh nak maaf kan kau lagi. aku bukan nye ape, kalau kau tak masuk campur hal aku, tak sebok nak jage tepi kain aku, aku pon tak de kesah lah nak benci kat kau ke tidak. lantak p kat hang lah ! tapi masalah besar sekarang yang aku tak puas hati gile gajah dengan kau *ganti perkataan cek bab sebab korang bebudak so tak boleh mencarut ! HAAHHA.. kenape lah korang sebuk nak jage tepi kain aku hah? ape yang korang dapat? gossip? oh damn you ! tak kan lah boy pon nak jadi macam 'gossip gurl'? tak ke buruk name nye nanti bile boy bergossip akan d panggil 'gossip boy' ? HAHA. heh wake up lah budak ! tak payah sebuk nak jage tepi kain aku lah, jage tepi kain kau tu dulu bia bagi kemas ! nyh tidak, tepi kain sendiri pun koyak rabak ade hati nak jage tepi kain orang ! oh damn you ! please sedar diri dan cari cermin. jangan lah anda suke menjage tepi kain orang lain kerana ia nya tidak memberi faedah kepada anda. sekian
anda lebih comel jika anda tekan button like

No comments:

Post a Comment