excited..

ok act nyh cerite semalm taw. aku nak story kat korang tapi tak berkesempatan sebab aku penat sangat semalam..hahaha.. korang nak denga taw story aku nyh? if korang nak denga, duduk depan lappy korang tu dediam.. if tak nak sudah pegi jejauh dari belog aku ! aku tak heran pon kome nak bace ke tak ! hahahaa.. macam nyh cerite dy.. mase cuty sekolah nyh, kan cuty panjang kan so aku pon tolong lah mak aku kat tempat keje dy..mak aku nyh amek tender kantin.. so pepagi lagi dah bangun kene masak telur, sambal, nasik lemak and sooooooo onn...HAHAHA.. selalu nyeh adik aku yang gegel tu ikot sekali, tapi since last week dy jadi PEMALAS dan tak nak ikut sekali ! sampai hati dy biar kan aku sesorang jeh ! haish gedik kau adik !! ok stop cerite pasal adik gegel aku yang gedik tuh.. act aku nak cerite pasal aku yang excited bawak kerete..ahhaa..denga macam lawak kan? tapi tu lah kenyataan ok ! aku bawak kerete ! HAHAHAHAHAHA.. boooo ! act cerite dy macam nyh taw. aku dgn pekeje ak aku nyh pegi anta makanan y kasteme pesan..tibe² kerete tu masuk dalam selut. so abg bad nyh * pekeje mak aku, suruh aku tolak kerete.. gile kaw aku kene tolak kerete dengan selut² tu ! OMG ! tak sanggup i taw nyah..hahaha.. lastly dy decided suruh aku yang bawak kerete tu ! aku macam tak percaye jeh weyh dy suruh aku bawak ! HAHAHA ! aku pon dengan penuh excited naik kerete start enjin dan buad seperti yang dy suruh ! then tibe³ kerete tu bergerak ke belakang dengan laju sekali ! ahahahaha..dan dy pon menjerit sambil berkata kepada ku, tekan brek ! tekan brek ! aku dah gelabah gile badak time tuh! aku pegi tarik hand-brek, tapi kerete stil bergerak ! hahaha.. dy pon tbe² bukak pintu sebelah penumpang dan tibe² masuk melulu seolah² hendak menerkam sesuatu ! ahahaha ! korang taw tak dy buad ape? dy pegi tekan brek dengan TANGAN dy ! hahaha ! lawak gile kot time tu ! kami gelak sampai senak perut..ahahaha..balik tu aku tanye dy, abg bad, ayong nak bawak lagi boleh tak *sambil gelak berdekah³ dan dy menyiku kepale aku ! HAHAHAHA.. time tu, memang lawak sangat² dho..hiash ! ok lah..6t aku cerite kat korang lagi eah..aku tengah tunggu kawan aku datang dari sabah nyh, after dy datang insyaAllah aku cerita kan entry yang baru okeh baby ! cewah ! ok..<3
anda lebih comel jika anda tekan button like

No comments:

Post a Comment