rindu

sedar tak sedar sudah hampir melangkah ke alam baru 2011,. hey, wake up nabyla.. now dec. ! dalam sedar tak sedar tu jugak, cuti sekolah pun hampir melabuh kan tirai nye dan dalam tak sedar tu juagk, aku akan bergelar SENIOR d sekolah ku itu..oh sekolah ! aku rindu kan kau...dan... setelah hampir sebulan atau mungkin lebih ianya bakal melabuhkan tirai percutian.. dan selama lebih sebulan itu juga lah aku menanggung rindu yang amat terhadap rakan² ku yang tak berape nak betul tu ! ahha.. walau pun mereka kurang betul, tapi mereka lah yang menjadi peneman aku d kala aku kesedihan dan kesepian.. thax kawan ! i love you guys damn much <3 ! hm..tapi, aku betul² rindu kan si dia..ea, si dia.. si dia yang telah berjaya mencuit hati kecil ku ini dengan gelagat nya yang selamba itu.. dia yang sering membuat ku ketawa, gembira dan adakala nya membuat kan aku sedih dan menangis.. tapi, tu semua tak menggugat walau sedikit pun rasa sayang aku pada nya..walau pun rumah kami berdekatan, tetapi kami jarang berjumpa..hai..bile lah akan bertemu dengan nya.. B, seandainya kau tahu betapa ku merindui dirimu..dan seandai nya dirimu juga merindukan diri ku... * sabar lah wahai hati..tak lame lagi kau pasti akan bertemu dgn mereka, walau pun dalam keadaan yang tidak sempurna, waktu yang singkat, atau mungkin secara tidak sengaja.. pasti kau akan bertemu dengan mereka.. sabar lah.. *wahai sahabat ku, terima kasih kerana sudi menjadi sahabat ku tika susah dan senang. *wahai kekasih, terima kasih kerana membenarkan aku bertakhta d hati mu dan terima kasih kerana bertakhta d hati aku..terima kasih juga kerana membahagiakan aku..<3 you A S ! <3
anda lebih comel jika anda tekan button like

No comments:

Post a Comment