aku tak tahu nak letak title for this entry sebab aku tak tahu. ok.. aku sedih sangat since couples of week nyh. mane kan tidak, macam2 masalah datang.kalau satu demi satu tak peh nyh tidak, datang serentak.. hm aku pun dah tak tahu nak handle macam mane. yang aku boleh ialah aku mintak some advice from my bestie but i doesn't hear them ! best kan? penat depe habiskan air liur, kredit bagai semate2 nak bg advice but aku buad tak tahu jeh..kesian depe.. tapi nak buad macam mane, dah depe suruh aku buad bende yang aku tak boleh nak buad,...aku bkan nye tak pernah cube tapi aku dah cube banyak kali. but i still can't do it.. honestly aku masih sayang dan cinta kan dy.. maybe orang akan cakap alah cinte monyet, bukan nye kekal pon..but bagi aku, tidak sebab aku betul2 sayang dan cinta kan dy..aku terlalu sayang dan cinte kan dy sehingge kan aku tutup pintu hati aku untuk lelaki lain ! adekah aku bertindak dengan kejam ? aku rase tidak sebab aku tak pernah menzalimi lelaki lain dan aku tak pernah berminat untuk mengenali lelaki lain selain dy. oh aku dah gile ! ea kau dah gile Bel.. kau dah gile.. kau dah gile kan dy.. hmm...ok senang cite, aku memang tak boleh lupe kan dy, tak boleh tinggal kan dy..orang cakap aku terhegeh2 kan dy.. eh suke hati aku lah..korang pernah ke faham ape yang aku rase n alami skang nyh? tak penah kan so you guys better shut up ! korang tak tahu kisah sebenar korang boleh cakap macam2 tapi aku yang tahu dari a sampai z aku tahu n cukup mengerti kenape, mengape, dan lain2.. aku rase lain macam bile dy tak ade. dy lah tulang belakang aku selame nyh..hmp.. whatever ! i'm just hoping that one day you will realized that i'm really3 love you with my whole life, my seoul, and you're my everything ! i'm death seriously i can't live without you baby..:'(... setiap doa saye, tak pernah lekang name awak dari bibir saye.. saye selalu doa kan awak agar awak berlembut hati suatu hari nanti, sedar betape saye sayang dan cinta kan awak, tunjuk kan awak jalan yang benar dan d redhai Allah, dan sentiase hidup dberkati Allah.. awak.. awak nak tahu tak, saye sentiase sayangkan awak walaupon awak dah 100% berubah. dah tak macam dulu, hati saye tetap milik awak..kadang2 saye rase macam bodoh sangat kenape saye jadi macam nyh d sebab kan awak sedang kan awak langsung tak peduli pasal saye..saye sendiri tak faham wak.. tapi satu jeh saye nak cakap yang saye sangat sayang kan awak dan cinta kan awak sampai akhir hayat saye.. sebab you're part of mylife..i don't know why. what i know it is, i love you damn much okeh..you take my word which i love you till my last breath..percaye lah awak..tak ade lelaki lain yang dapat membuka kan pintu hati saye selain awak.. sumpah demi Allah saye sangat sayang dan cinta kan awak sangat2...saye hanya mampu melihat awak bahagia dari jauh je..saye berharap, suatu hari nanti, saye dapat berkongsi kebahagiaan awak tu dengan saye..dan mase tu, saye lah orang yang paling bahagie d muke bumi ini..saye sayang awak sangat.sangat.sangat.sangat awak !
anda lebih comel jika anda tekan button like

No comments:

Post a Comment