syukur

bersempena dgn Maal Hijrah semalam , aku nak buad entry sikit lah pasal berhijrah ny tapi bukan pasal hijrah Nabi Muhammad . hijrah pasal hijrah . hehe . bace sampai habis entry ny baru tau key . .alhamdulillah .. tu pekataan yang kelua dr mulut aku bile tengok kawan-kawan serta artis-artis yang sudah berhijrah . err maksud hijrah ialah berubah kepada sesuatu kebaikan . so , mereka-mereka yang di bawah ny insyaAllah telah berhijrah ke jalan Allah . soooo .. this is my sweety friends yang dah berhijrah .
IZZATUL AMERINA BINTI CHE AWANG
#dy ny kakak kepada MUNIRAH
dah tengok kan kawan-kawan aku ? skang tengok artis pujaan korang pulak
TIZ ZAKIAHNANA & DIANA AMIR
act guys , aku tak tau sangat sape artis yang dah berhijrah nyh . setakat ny yang ny jelah aku tau . hehe sorry .. okey sambung . hah , kan cantek bile bertudung . tak kesah la berfesyen macam mana skali pun as long as TUTUP AURAT . itu yang penting . lagi pun , memang dah dituntut oleh Islam right ? so tak susah pun nak tutup aurat . :) macam peribahasa aku buat sendiri . '' wanita yang menutup auratnya lebih ayu dan manis daripada wanita yang terdedah tubuh badannya '' . sekiaan .. # click gamba untuk lihat lebih jelas .

anda lebih comel jika anda tekan button like

No comments:

Post a Comment