kesal

tak tergambar rase nye sedih hati ny . tak cukup dengan masalh yang ade , datang lagi masalah lain . haih ya Allah , tabahkan lah hatiku ini . awak , saye buad entry ny khas untuk awak . awak .. awak tau tak saye bertungkus - lumus semate -mate nak tau ape kelebihan saye ? macam - macam saye tanye kat orang , tapi pena awak amek kesa ? yang awak tau , nak marah saye jeee .. awak , saye sedih awak.. sedih dengan sikap awak .. awak , kenape awak bangkang keputusan saye ? niat saye baik awak . dulu saye nak jadi stewardess awak bangkang sangat - sangat . bukan awak sorang je . adik saye , nina pun bangkang . kate nye berdosa . jadi saye tukar niat saye nak jadi businesswomen tapi malang nye mak saye tak sokong . akhir sekali saye decide jadi reporter . mak saye tak halang pun , even adik - adik saye . jujur saye mengharapkan sokongan dari awak . tapi ternyata saye silap . awak langsung tak penah nak sokong minat saya . maaf kan saya awak . tapi saya dah tak tertanggung dah hati ny rase nye . saye sedih sangat . saye betul - betul nak jadi reporter . macam awak . awak nak jadi pemain badminton negara macam Datuk lim Chong Wei tu kan ? tapi saye tak pernah cakap kat awak yang saye sokong awak dari belakang . awak tau tak , saya sokong awak sangat - sangat . infact , saye selalu cerita kat kawan - kawan saye especially wahida . dy selalu dengar celoteh dan keluhan saye . macam - macam yang saya ceritakan kat dy , termasuk awak . kalau awak tak percaya , awak tanye lah dy sendiri . rumah awak depan rumah dy aje kan ? awak , saye tak harap kan ape -ape dari awak , tapi please kali ny je saye mohon tolong sokong keputusan saye se-ikhlas hati awak . tu saje permintaan saye pade awak . maaf sekiranye saye terlalu demand tetapi saye terpakse . saya sayang awak . :'(
saya rindu kan saat bahagia tersenyum seperti dahulu .

maaf gamba tak secantik camera korang yang mahal meletopppss tuu

anda lebih comel jika anda tekan button like

No comments:

Post a Comment